Iubeste-te pe tine iubindu-ma pe mine!

http://www.youtube.com/watch?v=hnIQyAEe7is 

Daca nu vrei sa citesti randurile ce urmeaza ascultand aceasta melodie, mai bine nu le mai citi! 🙂

Stiu ca ma iubesti doar pe mine. Stiu, stiu asta. Stiu, de asemenea, si ca ai mai multe iubite. Vreau sa-mi povestesti despre ele – impresii, senzatii, trairi, emotii. Hai, spune-mi! O sa ma intristez si o sa sufar, stim amandoi prea bine asta. Dar nu-i nimic, trece! Nu zici tu mereu ca totul trece? Cand vine vorba de noi doi, cred ca mereu o sa fiu un copil. Un copil gelos, cu dorinta de a fi vazut si iubit de tine. Dar spune-mi! Hai, spune-mi! Nu vreau sa-mi ascunzi nimic. Vreau sa stiu totul. Si se pare ca-n acest tot intra si ele. Nu-i nimic. O sa te ascult cu atentie. Spune-mi povestea si lasa-ma pe mine sa trag concluziile, chiar de-s (cum sigur vei spune tu) gresite. Lasa-ma sa (imi) fac greselile. Cum altfel vrei sa invat sa nu mai fiu copil? Cum altfel vrei sa ignor durerea? Cum altfel vrei sa nu mai simt gelozie cand te stiu cu ele? Spune-mi tu cum altfel. Iti promit ca voi incerca orice metoda. Dar numai spune-mi cum vrei sa fie, sa… fiu. Te avertizez! Nu pot fi perfecta. Sincer, nici nu vreau. Te-as intrece, te-ai plictisi, te-ai enerva, ar incepe sa-si faca de cap frustrarile. Stiu, zic de multe ori ca esti perfect, dar… chiar asa o fi? Chiar suntem atat de naivi incat sa credem ca exista cineva perfect pe aceasta planeta a noastra? Hai sa nu fim ipocriti. Hai sa spunem lucrurilor pe nume. Eu iubesc. Stiu ca si tu iubesti. Dar pe cate? Cine sunt alesele sufletului tau? De ce ar fi mai multe? Oh, spui ca sunt doar eu. Atunci… tot ce vorbim noi (despre ele, in diferite combinatii) chiar sunt doar niste tachinari? Oh, da, poate. Dar dor tachinarile astea. Inca dor. Inca… dor. Mi-e teama de ziua cand nu vor mai durea. Mi-e absolut teama de ziua cand n-o sa mai simt ce simt cand vorbim deschis. Mi-e teama ca n-o sa mai fiu eu… n-o sa mai fiu eu in preajma ta. Tu nu te temi, iubitule? Nu vezi ce nasolica ar fi? Nu vezi ce situatie urata? Nu vezi ce dragoste fada ar deveni? Nu te-ai simti singur fara dragostea mea? Poate ca totusi mi-ai simti lipsa. Stiu, ai atata dragoste in jurul tau… atata dragoste iti este asezata la picioare. Oare, din atata dragoste, chiar o cauti pe a mea? Ah, stai, am uitat! Tu nu cauti nimic. Tu doar gasesti. Suflete asezate pe tava asteptand sa fie devorate in schimbul unei clipe de fericire primita drept recompensa.

Nu mi-e dor sa ma simt nestiutoare. Nu mi-e dor sa nu te cunosc. Nu mi-e dor sa nu stiu ca existi in aceeasi lume cu mine.  Nu mi-e dor sa nu te iubesc. Nu mi-e dor sa nu te simt. Nu mi-e dor sa fiu o necunoscuta pentru tine. Nu mi-e dor sa nu-mi fie dor de tine.

Nu ma certa pentru ca nu inteleg tot timpul sensul dublu al cuvintelor. Nu ma certa pentru ca nu sunt tot timpul atenta la detalii. Sau pentru ca sunt prea atenta. Nu ma certa pentru ceea ce sunt sau pentru ceea ce vreau sa devin. Nu ma certa pentru ca nu am un plan cert in viata. Nu ma certa pentru ca nu sunt stabila emotional. Nu ma certa pentru ca nu te accept asa cum esti, caci o fac. Nu ma certa pentru ca sunt mica.

Iubeste-ma! Iubeste-ma si atata. E tot ce-mi doresc de la tine. E cel mai important lucru pe care mi-l doresc. Iubeste-te pe tine iubindu-ma pe mine. Hai, invinge barierele! Treci peste, razbate, fi invingator, fi ghidul in drumul tau catre mine, catre sufletul ce-ti poarta numele tatuat. Cauta sa ma iubesti asa cum sunt. Cauta sa fii asa cum eu te vad. Cauta sa-mi invingi temerile, ajuta-ma sa razbat in drumul meu catre tine. Da-mi dragostea ta, indiferent de purtarea mea. Poate ca atunci cand nu sunt “cuminte”, atunci cand nu sunt cum ma vezi tu, poate ca atunci am cea mai mare nevoie sa-ti simt caldura. Vreau sa te stiu aproape. Vreau sa te simt cu mine. Iubeste-ma, sa te iubesc.

Leave a comment